Mihrbn95 ya üzülmeyin önemli tabi ama yiyemeyince de elden bir şey gelmiyor. İlk 4-5 ay zorla yemeye çalıştım ben iki günde bir de olsa ama 6. aydan sonra asla yumurta yiyemedim, kokusuna bile dayanamadım 🤷. Sizin gibi ceviz, süt, kefir, muz bunlara dikkat ettim, avokado yedim, köfte bol yedim, vitamin ve takviyelerimi aksatmadım, çok şükür 35. haftaya geldik bir sorun yok. Üzmeyin kendinizi