Arkadaşlar 20+2 yim. Bu haftalar da bebeğin hareketini hissetmeye başlıyormuşuz ama ben hissedemedim bir türlü, yani ufak ufak böyle kalp çarpıntısı gibi bir şey oluyor bazen kasık tarafımda ama bebek mi anlamadım. Biraz da kilom var göbeğim var o yüzden mi tam olarak hissedemedim ne zaman hissedeceğim ya kafaya taktım 🥲