seda_ay Kızlar dün test yaptım adetime iki gün kala pozitif çıktı az önce lavobaya gidince akıntı vardı ama içinde açık pembe noktadan biraz büyük belirtiler vardı neden olur sizce
seda_ay Yeniyeniden kimyasal gebelikte hamilelik belirtileri öyle olmazmış baktım internetten ama benim göğüs şişkinlik hassasligim hafif hafif sabah bulantilarim filan var bide lavobaya çok gitmeye basladim
seda_ay Yeniyeniden yani şimdi internet sitesinde hastaneler paylasiyor ya bilgileri ordan baktım bulantı göğüs hassasiyeti kusma böyle şeyler erken gebelikte belli olurmuş kimyasal gebelikte böyle şeyler olmazmış bilim olmaz derken siz nasıl geçirdiniz hayret ettim açıkçası
xEndless seda_ay Herkesin vücudu bünyesi bir değil kimisi belirti verir kimisi anlamaz bile bende iki kimyasal geçirdim ve reglimden önce fark ettim bişeyler olduğunu :) her yazılan şey doğru olmuyor malesef
seda_ay xEndless valla bende boş gebelik geçirdim doktor ne söylüyorsa yada orda ne yaziyosa o şekilde çıktı sizinkiler bence bunyeyle alakalı değil psikolojik olarak oluyor doktorada soyleseniz psikolojik der
Yeniyeniden xEndless yaptirdim hicbirsey cikmadi hatta tup bebekte 2 defa denedim rabbim doğal yolla nasip etti 13 haftalık gebeyim
xEndless Yeniyeniden Çok sevindim sizin adınıza 🥰 hayırlısı ile alın kucağınıza inşallah.. Benim 2 gende çıktı ama doktor kan sulandırıcıya gerek yok dedi bakalm :) hala korunuyorum daha denemedim:) bakalm neler olcak
xEndless seda_ay Söyledim zaten :) aynı oda benim söylediğimi söyledi psikolojiyle alakası yok bunun herkesin vücudu bir değil onu anlatmaya çalışıyorum