Melekabdullah Kizlar bitmeyen kasinti var doktora gittim mantar olmussun dedi ilac verdi gecmedi travazol krem kullandim geciryo tekrar basliyor bilginiz iyi. Bir krem varmi
Feliz Melekabdullah doktor tahlil yaptırmadan mı mantar olmuşsun dedi? Nereden anlamış hiç bir şey yapmadan? Bence öyle her kremi kullanmayın özel bölge sonuçta, zarar verir Allah korusun.
momofmychildren Melekabdullah bana da doktorum kullan demişti kullandım ve geçti aynı kremden kullandim
Hulo2105 Melekabdullah mantarın varsa krem bir işe yaramaz. Doktorun fitil yazması lazımdı. Enfeksiyon içten gelen bişey dışarıya krem sürsen ne fayda
piiremsesinannesiii Melekabdullah doğum yapalı 15 ay oldu hamileliğimde bir mantar oldum be kullandıysam hala geçmedi geçiyor ama sürekli tekrarlıyor bıktım ben de artık
Melekabdullah Feliz tahlil degilde alttan ultrosnla bakti sonra ışık vs tuttu mantar dedi suan lazer uygulycak sanirim tekrar msj attim bakalim
Melekabdullah momofmychildren sizin iyi gecmis benim tekrarliyor doktoruma yazdim bugun lazer yapalim dedi insaAllah kesin sonuc alirim
Larraa Yıllarca önce bekarlığımda doktor önermişti aynı dertten muzdaripken. Bir leğene veya küvete 1 çay bardağı kadar elma sirkesi koyup üzerini ılık suyla doldurun ve suyun içine oturun yarım saat kadar. Bana iyi gelen tek yol bu olmuştu. Ayrıca bir şişede yine az sirkeli su lavaboda hep bulunur. Sürekli olmasada aklıma geldikçe o suyla taharet yaparım. Aynı zamanda iç çamaşırlarımı diğer kıyafetlerden ayrı az deterjan ve yumuşatıcı bölümüne sirke koyarak 60 derecede yıkıyorum fırsat buldukça ütülüyorum. Bunları yaptığımdan beri çok şükür mantar sorunum kalmadı. Eskiden kaşıntıdan duramazdım ufacık şeyde hemen mantar olurdum. Sürekli tekrarlardı Melekabdullah piiremsesinannesiii
Melekabdullah Larraa surekli tekrarliyormuydu sizin benim 1 senedir ara ara yokluyor ama lazer yapalim dedi doktorum
Larraa Melekabdullah Evet tekrarlıyordu çile olmuştu benim için. Afedersiniz özellikle geceleri kendimi kaşımaktan yara yapmıştım tüm özel bölgemi. Ama bu dediklerimi yaptığımdan beri hiç bir sorun kalmadı çok şükür.
Glchan_34 @Melekabdullah bende de bekarken vardı doktor ilaç vermişti ama sürekli tekrarlıyor bende saldım artık
Melekabdullah Glchan_34 doktorum bana lazer yapicam dedi bayada memnun kalinmis suan tatoldeyim beni idare edicek seyler kullanmam lazim arkadaslaein dediklerini uygulycam
Hacernazikcan Nioli yağını tavsiye edrm gerçekten mantarın düşmanı alın deneyin çok faydasını görürsünüz
rbidm_19 Melekabdullah fitil çok iyi geliyo ama hangi markalardı hatırlamıyorum üç ay sürdü benim ki hiç geçmedi en son özele gidiyim dedim üç fitil verdi daha ilk kullandım ikinci de tekrar insan olduğumu hissettim iyi bir doktora gidin