aslan1905_
Bende aynı durumdayım inanılmaz bir mide yanmam var ve sürekli doktoruma sordum reflü olmuşsun dedi şurup yazdı ama eşim de kız kardeşlerimde aldırmadı son ayların sık dişini ilaç alma dediler. Hazır paketli dondurma çok iyi geliyor mide yanmanız olduğunda bir tame yerseniz bir kaç gün götürüyor sizi ben öyle yapıyorum.