Semrat Kızlar troid ilacı kullanyrm 75 lik sabah içtim unutup 5 dk sonra yine içtim iki kere içmiş oldum bsey olurmu 17 haftalık hamileyim
SirinFerhat0 Semrat cnm bende kullanıyorum şuan 125 bazen 150 dahiliye doktorunun önerisi ile o yüzden rahat ol
Babycome123321 Semrat ben bir kereden bşey olacağını düşünmüyorum kuzum yıllarıdır kullanıyorum hamıleyım yıne kullanıyorum için rahat değilse bir dokdora sor onlar daha net cvp verir
Yasminnnnn Semrat Bir defadan bişey olmaz bence ya doktoruna sor tabi mesela bende 125 kullanıyorum daha yuksek dozda kullananda var
Zeynep0709 Kötü düşünme canım InsaAllah bi şey olmaz zaten bazıları daha fazla dozda alıyor öyle düşün ama bi doktoruna danış daha iyi yönlendirir seni
Semrat SirinFerhat0 yaaa öylemi canım korktum bian için nette baktım birden yüksek doz alınca çarpıntı flan yapar yok söyle yok böyle yazıyordu senin troid kaclarda normlde canım
Semrat Babycome123321 sordum canım bakalım ne dycek daha görmedi mesajı bende ilk kızımda kullanyrdum ama hiç böyle bsey yapmyrdum unuttgm günler oluyordu ama unutup iki kere icmyrfum kan ilacını icicem diye yine troidi içtim geçende iki kere vitamin ilacı içtim iyice unutkan oldum 😔
SirinFerhat0 Semrat benim doktorum kan sonucuna göre bakıyor sürekli değişiyor en son gittiğimde 125 lik olanı 3 gün 150 olanı 4 gün uygula dedi öyle devam ettim şimdi kendi isteğimle 125 lik den devam ediyorum
Tutaste_ Semrat sen yinede dikkat et onunl senin mg farklı tabı kiloya göre veriyplar bide troidin seviyesine göre ben 25 mg içiyorum 75 bana fazla gelebilir 150 haylı fazla gelir. Öyle unutuyosanız ilç kapları var gün gün daha iyi olur size
Semrat Yasminnnnn inslh canım sordum canım bakalım ne dycek belki burdada aynı durumu yaşayan vardır diye bir soruyum dedim
Babycome123321 Semrat b12 ne baktır istersen bende çaydanlığı unutmuşum allahtan ev yanmadı 🥲 meğer b12 tükenmiş bitmiş 🥹
dika Semrat korkma canım ama bende o zaman çok korktum geç saatti başka ilaç kullanırken onu içtim eczaneyr sorduk bize öyle dedi çok şükür bir problem de olmadı şuan 13+3 üm onu içtiğim de bebeğim 8 haftalık felandi yani
Hulyaer Semrat bende troid ilacı kullanıyorum bişey olmaz canım yarın içmezsin dozu dengelemek için 4 gün 75 3 gün 100 kullanıyorum bende tsh dengelemek için onun gibi düşün rahat ol