Leo1234 benim 1 kere lh 43 çıkmıştı doktor direkt menepoz demişti ben şok oldum daha 28 yaşımdayım ne menepozu diyebildim sadece. Sonra araştırdım öyle değilmiş lh ile fsh arasındaki oran en fazla 2 kat olması gerekliymiş yani sizin değerleriniz normal benimkide normalmiş direkt değer yüksek diye menepoz denilmiyormuş ikisi arasındaki oran önemli