nuran34 kızlar aranızda 31. haftalık olup karnı aşırı sert olan var mı? Ağrım yok ama sertlik hep var yemek yesemde var yemesemde. Taş gibi bir sertlik. Normal mi merak ettim.
Zeliha66 nuran34 benimde öyleydi 1haftadir magnezyum kullaniyorum cok faydasi oldu. 31haftaligiz. Eger düzenli bi sertlikse doktoruna haber vermelisin
OzlemErEr Değil sanırım tabi en iyi doktorun bilir ben de normal kasılma sanıyordum nst te sancım çıktı hiç hissetmediö sertlik harici bir şey ama bir gece hastanede kaldım serum ilaç filan verdiler korkutmak istemem herkesim aynı olacak diye bir şey yok tabi ama öğrenmekte fayda var dokturuna danış bence