Merhaba, ben 29 haftalık hamileyim. Bana da gül hastalığı teşhisi konuldu. Yaklaşık son 2 aydır yaşıyorum. 4 farklı doktora gittim hem dermatoloji hem de kadın doğum krem tedavisi uygulandı. Kremler kortizonlu olduğu için sadece sabah akşam oluşan bölgelere ince tabakalar halinde uyguladım. Yediklerimden kaynaklı olabilirmiş ama hangisinden olabileceğini net belirtmediler, kendim diyet yaparak anlamaya çalıştım. Domates, salça, çikolata, baharatlı yiyecekler, fıstık ve türevi tuzlu kuruyemişlerin etkilediğini düşünüyorum. Doktorlar bebek için sorun teşkil etmediğini söylediler inşallah da öyle olur. Ortalama 1 ay çok şiddetliydi vücudumda kırmızı kabarıklıklar oluştu ve çok kaşınıyordu geceleri. 2 haftadır olabildiğince azaldı. Hastalığın seyri ortalama 2 ay sürüyormuş. Bittiğini umut ediyorum. İnşallah siz de bir an önce atlatırsınız sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım.