Mompapatya Uygulamaya göre son 7 günümüz kaldı 🥹 ama bende yalancı sancı da yok bi belirti de yok benim gibi olan var mı merak ettim tam 39 haftalık olduk . InsAllah normal yolla gelir güzel bebeğim 🥹🤲
Sedaekc06 Mompapatya arada oluyor ama sık değil salı gününe kadar bekleyecegiz gelmezse bebiş doğumu başlatacaklar 🫠🌺
aslanbeyy Mompapatya inşAllah .. Zaman daraldıkça endişe korku artıyor hiç böyle hayal etmemiştim😃 erken gelir diye düşünmüştüm
Mompapatya Sedaekc06 hayırlısı olsun hakkınız da suni ile mi baslicaklar bide kanala girmiş mi sizin bebek