Demetgk 5.aya giriyorum ve 1 aydır her gün sabah kahvaltısında portakal suyu içiyorum bi 10 gündür de günde 1 2 nar yiyorum elma muz hurmayı saymıyorum bile ama meyve de şeker bebeğe çok mu zararı olur acaba sebze et kuruyemiste yiyorum ama ara öğünlerim hep meyveyle geçiyor sizlerde durum nasil
Caglasmsk Demetgk bende oyleydm. Ozellkle muz ve mandalina yi cok yiyodm hamileligimde. Bi sknti olmadi bebisimdede bendede. Ne güzel vitamin alıyorsun işte 🌸
peperutka Demetgk Biraz fazla tuketiyorsunuz.Meyvelerdeki seker orani da az değil.Nar portakal muz bunların şeker oranları yüksek.Gunde 2 tane meyve yemek yeterli bence.Ben kivi,greyfurt tarzi meyveleri tercih ediyorum seker oranlari daha dusuk
Yagmur_92 Demetgk Doktor bana çok meyveyi yememem gerektiğini söylemişti protein ağırlıklı beslenmek gerekiyor
Krispiim16 Demetgk ben geçen ay meyveyi fazla kaçırmıştım yarım kilo fazla almışım porsiyonlarını azalt canım bir kilo almanı istiyorum her ay dedi bana 😂
Vethekelif Ben çok meyve tüketiyordum doktorum bana tahlil sonuçlarım sonrasında meyve çok yiyorsun sanırım biraz azalt demişti😀😀😀 ben de şeker mi çıktı dedim benim şekerim düsüktür çünkü yok dedi başka değerlerim artmış hatırlamıyorum su an yani çok yemekte iyi değil günde 2 öğün yemek yiyor aksamda bir tabak meyve yiyordum onu azalttım sonrasında
Gizzy @Demetgk Çok fazla meyve yemek karaciğere zarar verebiliyor canım. Babam çok fazla meyve tüketirdi. Karaciğerinden bir problem yaşadı sonra doktor meyve tüketimini azaltmasını istedi. Şimdi dikkat ediyor. Yani abartmadan yesek daha sağlıklı olur sanki. :)
Yaseminmericli Doktorum muzun yarısını ye dedı. Portakalı mandalinayı sıkmadan iç. Sıkınca 2/3tane bırden yemiş gibi oluyorsun dedi.
Betivebigi Arkadaşım gebelik şekerini çıkardığı için aşırı yemeyi önermiyorlar ama tadına bak 3 5 tane yeme hamilesin bizim gibi kimseye bakma herkesin metabolizması farklı anladın mı?
Ayferfeneer Demetgk hurma yemeyin bence doğumu kolaylaştırdığı için son zamanlarda yemekte fayda var. Rahim agzi problemim var biraz,doktor hurma yeme şimdilik dedi mesela
Htctsbk Nar ve ananası çok tüketmemekte fayda var anana Rahmi yumşatıyormuş az az tüketin herşeyin çoğu zarar
Kubulik Demetgk canım hurma derken cennet hurması ise bilemem ama diğer hac hurması rahim kaslarını etkilediği ve doğumu kolaylaştırdığı için son aylarda yenilmesi tavsiye ediliyor şen yinede araştır ama dikkat et bence
Mucizemgeliyor86 Demetgk doktorum kilo için çok yeme dememişti😀 meyvedeki şekerde masum değil demişti
Elif82 Demetgk canım bende 6 ayıma girdim ve bende hergün meyve suyu sıkıp içtim elma muz yedim ve şekerim yüksek çıktı şimdi diyet yapıyorum o yüzden dikkat etmeni tavsiye ederim
Hola Demetgk cilginlarca meyve sebzeyim.. basindan beri.. et balik cok az yedim. Ona ragmen gurbuz. Hem cogu dahi vejeteryanmis 😂😂 bu da icimi rahatlatiyor 🥳
Reykzy Demetgk meyvenin çocuğa bir yararı yok yeterli vitamini içermiyor şuan ki meyveler canınız isterse bir tane yiyin zaten doktor gerekli vitamin takviyelerini veriyor meyvenin fazlası kilo ve karaciğer yağlanması yapıyor ben meyve yüzünden kilo aldım ilk dört ay.