Eessra_1 2cocukluana_ ben hiç bişe anlayamadım canım,bende bugün gittim 12+6 yım. Benim bebeğimin cinsiyetine bakar mısın? Ama senin fotoğrafından bir şey anlayamadım niyeyse Bir de benimkine bakarsan sevinirim
2cocukluana_ Eessra_1 ben de anlamıyorum ki tatlim oyuzden buraya sordum 😅 ama ben ilk hamileliğimde oğlum olacağını 13.haftada öğrenmiştim erkek daha erken belli oluyor