alyamm_33 Sorum başlıkta doktora göre kilosu gayet iyi ama bana göre çok az 8 gün sonra sezeryan olacağım bebeğimde kilo artışı olmuyor neler yesem de dengeli beslensemde 🤕 dün ciğer geliştirici iğne yaptık her şeye rağmen doğarsa küvesi girmesin diye
Civciv53 alyamm_33 benim 34+6da 2750 çıktı ama ileri de çıkıyor bebeğim benimde erken doğum riskim var serklajlıyım artık bebek çok aşağıda büyük ihtimal doğumum olucak bir kaç güne 🥹
Zynpkcn alyamm_33 benimee bebegim.bugun 36+5idi 2470 olmus evet zayif ama sagligi yerinde sitres yapma sen her bebek bir.olcak diye bisi.yok
Melegimolsun Civciv53 merhaba serklaj da 38 haftaya kadar neden beklemiyorlar bende serklajliyim 2 erken doğan bebeğim var 29&32 haftalarda doğdular şuan sağlıklı her ikisi de bunda serklaj yapıldı sizin yorumunuzu görünce merak ettim
Civciv53 alyamm_33 yok canım yaptırmadım daha ama doktorum pazartesi karar vericek duruma göre bir do yapıcak peki sen ciğer geliştirici olduğunda hastanede yattın mı canım ? Bana doğumdan bir gün önce yapıcak
alyamm_33 Mervealya1992 İnan bilmiyorum ama çok zayıf diğer geliştirici de yaptım İnşallah küvez girmez
alyamm_33 Civciv53 Yok canım benim erken doğum gibi bir riskim de yok benim diğer çocuğum 35 gun küvestte kaldığı için yaptılar hastane de kalmadım iki gün 4 doz vuruldum
Civciv53 Melegimolsun çok geçmiş olsun canım benim rahim ağzım yumuşamaya başlamış ve artık bebekte ağırlaştığı için bir anda çok kısaldı. Normal planlamadığımız için dikişi alsa hemen bebek gelebilir o yüzden canım. Bu dikişinde tutma kapasitesi varmış bebeğim haftasına göre kilolu çıkıyor rahmime de bir zarar gelsin istemiyor doktorum 3-4 günde bir kontrole gidiyorum bakalım hayırlısı artık diyorum 35 oldum bir tık daha içim rahat. Gönül ister 37-38 de doğsun ama doktorum hep 34 ü görelim dedi ve öylede oldu benim 34de bir anda karın ağrım oldu nst de birşey çıkmadı ama rahim ağzım her hafta 34-35 mm çıkarken bir anda 26 sonra 16 düştü 🥹
Glchan_34 @Civciv53 bende 34+3 te gitmiştim hastaneye yani geçen hafta kilosu 2890 demişti haftasına göre üç hafta ilerde dedi bakalım nolcak
umrumdadegil alyamm_33 benimde öyleydi canım hiç kilo almadı son zamanlarda 2500 gram doğdu bebeğim 🥰
alyamm_33 umrumdadegil neden böyle bilmiyorum doktor gayet iyi diyo seyrek iki oğlum var biri 4 kilo biri 3 buçuk doğdu 8 9 güne sezeryan olacağım 2.200 gayet iyi diyo😔
Mernana alyamm_33 İnşallah kalan günlerinizde çabucak kilo alır bebişiniz almazsada lütfen üzülmeyin doğunca sütünüz onu hemen toparlar birden kilo alır. Arkadaşımın bebeği 2 kilo doğdu küvezede girmedi güzel düşünelim güzel olsun ❤️
alyamm_33 Mernana canm inan insan çok takiyo geçen hafta 2.900 bebeğin dedi doktor bu hafta 2.200 canım çok sıkıldı yanlışlık olmuştir bebeğin kilosu iki kilo dedi
umrumdadegil alyamm_33 benim doktorum da iyi değil bu kadar az alması demişti geride kaldı demişti ama korkma demişti doğunca kilo alır diyordu zaten ciğer geliştirici falan da vurdurdum çok şükür kuvöze girmedi🥰 inşallah seninkide girmez moralini bozma önemli olan ciğerlerinin falan tam gelişmesi 🥰
Zynpkcn alyamm_33 suan beklemeye devam sıkıntı görmediği için ne zaman olursa gözüyle bakiyor doktorum ama size diyim kilo onemli degil yani