Momellaa Gebelik belirtisi olarak gögüs hassasiyeti oluyor ya aklıma takıldı emziren anneler hamile kaldıklarında da bu hassasiyeti yaşıyor mu acaba ?
Buskyksl Momellaa ben bir hassasiyet hissetmedim 8+6 yım bugün bırakma kararı aldım iyi hissetmiyorum açıkcası yorucu oluyor
Mzzz Benim ucu sizliyordu ilk hamileliğimdede öyle olmuştu ama emzirdigim için acaba emzirmeden mi kaynaklı arada kalmıştım 🤭
Momellaa Buskyksl bende 2.bebişi istiyorum ve emziriyorum ben normalde emzirirken bile midem bulanır hamileyken emzirmeyi düşünemiyorum o yüzden bu süreçte bende bıraktırmayı düşünüyorum