babyiscoming_
Hayır canım oradaki bulunan kaslardan dolayı ağrı hissediyoruz benimde alerjim var toza,polene vs ve sürekli gözlerim akıyor , hapşırma oluyor doktoruma sordum öyle basit şeylerden bişey olmaz korkma kendine bu ayları zehir etme tadını çıkar dedi :)) Ama yinede hapşırma isteği geldiği zaman kasma kendini :)