ZelihaB progeston fitil baslaniyor genelde.bazi hekimler bu konuda çok takik oluyor yusyuvalark olsun istiyorlar kesenin.benim de hafif duzensizdi 1 hafta kullandım fitili sonra amaaan dedim.sonra düzeldi.ha şu var duzelmeyebilir ,düşük ile de sonuçlanabilir.duzensiz kese gerçekten düşük endikasyonu olabiliyor.cok kafana takma ama aklının bir köşesinde de olsun.