Derya-D
buna çok sevindim :)
haftaya gidicem rapor almak için
konuşucaktım süreç nasıl olur diye çünkü bana oraya giden arkadaşım rapor alamazsan nst süreçleri sıkıntılı olur falan dedi ama emin değildi durum nasıl ilerler diye şimdi içim rahatladı
yoksa çamlıca medipolde zeynep elmalı varmış oda normal doğum destekçisi bi kadınmış onunla görüşücektim son radde de
yada doğururken gidip aytakın hocayı istiyecektim :D