Kur Nisamelek inşallah çok güzel haberler alırsın sağlıkla bebeğini büyütürsün canım benim 🙏🫶🏼 bende çok istiyorum sende bana dua et olur mu 🌺
zgeDenizKaramanAtmaca Nisamelek ben bugün verdim 3+5 de 199 çıktı değerim normal mii sizcee sevgili deneyimli anneler :)
Nisamelek zgeDenizKaramanAtmaca bence sayıya takılmayın önemli olan düzenli artması 20 yle hamileliği mis gibi götürende var 1300 le kimyasala dış gebelige düşende var önemli olan düzenli artış kendinizi strese sokmayın değeriniz gayet güzel
zgeDenizKaramanAtmaca Baby-ES teşekkür ederim canım :) regl tarihim 30 haziran 28 temmuzda regl olmayı bekliyordum. 5 gün varken erken gebelik testi yaptım. öyle çıktı. bugün de gittim işte doktora :)