HazelSeren Kızlar 6+5 benım ama gec döllenme olabilir sızde durumlar ne bende belirti bısey yok kese ve bebekte görulmedı
Larraa 10 Haziran son adet. 6+4 Ara ara rahim ve kasık ağrım, bir kaç gündür hafif mide bulantılarım var . Göğüslerim kesinlikle değişti. Göğüs ucu etrafındaki kahverengi bölümde kabarcıklar oluştu. Şimdilik bu kadar ☺️
Busegungoor 5 haziran son adet. 7+3 Geciktiğim günden beri iğrenç mide bulantısı ve hiç bişey yiyememe sadece ayran ve çubuk krakerle idare ediyorum 🥲 bide gögüs ağrısı arada kasık ağrılarım oluyo.
Larraa HazelSeren Olabilir ama sıfır belirtiyle atlatanlar var. Hatta bulantım falan aşırı değil ara ara hafif oluyor bir şeyden de tiksinmedim henüz. Bu yüzden ben de bazen tuhaf buluyorum bunu 😄 Siz hastaneye gittiniz mi? Kalp atışını duydunuz mu?
Elifko HazelSeren aşırı koku alıyorum sadece keseyi gördü doktor 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım dedi
Ati22 Son adet tarihim 10 haziran uygulamaya gore 6+4olmasi lazim ama 5 haftalik gibi görünüyor dedi kese icin haftaya gitcem kontrole kalp atisi için. Ama maşallah hic bir rahatsızlığım yok. Umarim kalp atışını duyarız.
Pinar6161 Larraa bende 6+4teyim bugün inşAllah kalp atışı için gidicez. Hala midem bulanmıyor doktoruma msj atmıştım bi problem mi var basım dönmüyo midem bulanmıyor diye 😂
Ati22 HazelSeren benim ilk hamileligimde de hic bi rahatsızlığım olmamıştı cok şükür ins bu öyle geçer. O yüzden ben olumsuz olarak düşünmedim belirti olmamasını
Larraa HazelSeren Ne zaman gitmiştiniz erken miydi? Ben de henüz gitmedim de çarşamba gideceğim. Kalp atışını duymayı umut ediyorum. Bu yüzden merak ediyorum aynı haftada olanlar ne zaman duymuş diye.
Larraa HazelSeren Dediğiniz gibi erken döllenme muhtemelen belirtinizde o yüzden yok. Bir sonraki gidişinizde görürsünüz inşallah 🙏🏻🥰