Gizyy benimki daha 7 haftalıktı yapabilecek bir şeyi yok doktorun sağlıklı gelişim kontrolü yapıyor o kadar. 11 haftalık oldu şimdi bir sıkıntısı görünmüyor gelişimde. Her gittiğimde ödeme de bakıyor tansiyonu da bakıyor. İkisi de normal.Enfeksiyon karısmıs olabilir dedi testte