Arkadaşlar selam. Yeni anne oldum. Bebeğim bazen 10 dk bazen yarım saat sütümü emiyor. 2-3 saatte bir emzirmeyi kaçırmamak için kendime emzirdiğim saatleri not alıyorum fakat her seferinde aynı süre zarfında emmediği için acaba emmenin bitiş saatini mi baz alarak not almam gerekiyor!?