senem-yabaci 1 haftalık gecikme var. Dün kan verdim negatif çıktı. Tüm belirtiler vardı aşırı üzgünüm. İşe veremiyorum kendimi…
Aylaa123 senem-yabaci hayırlısı olsun en kısa zamanda sizede nasip etsin allah. Yaşadığınız tüm belirtiler herşey psikolojik olabilir kafaya çok takıyorsanız kafanızı boşaltıp bu düşünceden sıyrılın sizler için en doğru ve hayırlı zamanda allah ol der ve olur merak etmeyin
Selcantvsn Üzülme ve sakın kafana takma bı dönem bende kafama çok takiyodum olmadı sonra saldım bı anda olmuş bide yumurta tembelliği vardı .