Günaydın kızlar, ilk gebeliğim ve hangi kamera iyi hangisi kötü bilemiyorum. Tecrübesi olan anneler; gece görüşlü ve özellikle ayrı ekranlı bir kamera önerebilir misiniz çünkü sürekli elimde telefonla gezmek istemiyorum ya da sürekli görüntü açıp apatmak istemiyorum. Teşekkürler.🌸