Sunshine48 Merhaba arkadaşlar Şuan 10+5 im pazar günü 11 olucaz inşallah 11-14 hafta taraması için tam olarak gidilmesi gereken bir zaman var mıdır 11 in içine girince gitmeli miyim bilenler varsa çok sevinirim
twn_babymom Sunshine48 ayyy bende suan bu konuyu araştırıyordum bende 10+6 yum birde ikiz gebelik özelde ikili testi sorduğumda 5 ila 8 bin arası değişiyor siz nerede yaptıracaksınız ve randevu çok zor İstanbul için siz hangi şehirdesiniz
Sunshine48 twn_babymom merhaba muğladayım bende özel için fiyat almadım henüz ama araştırma hastanelerinde yapıyolar sanırım eğer özellere aynı sizin dediğiniz fiyatlar söylerlerse araştırma hastanesinde yaptıracağım
Sunshine48 twn_babymom çünkü 8 bin ona vereceğime 10 bin verir fetal dna yaptırırım o zaman daha mantıklı
kadealya Ben ikili test yaptırmadım. 35 yaş üstü oldugum için doktorda riskli çıkar yaptırmana gerek yok dedi. Eskişehir osmangazi ünide fetal dna testi yaptırdım 3 hafta önce 400 tlye. Sonucu bekliyorum
Sunshine48 kadealya aaaa çok uyguna yaptırmışsınız çok güzel üni hastanelerinde direk bunu istesek yapmazlar sanırım ben 23 yaşındayım çünkü
Tazegebes Bence 11 haftadan sonra çok geciktirmeden gitmeye çalışın çünkü ben 13. Haftada gitmeme rağmen bebek belli bir boyuta ulaştığı için ikili test yapılamadı. Bebeğin boyu 7.5 cm’in altında olmalı demişti doktorum
kadealya Sunshine48 osmangazi üniversitesinde yapılıyor şuan sadece. Daha sonra diğer illerde de yapılacakmış sanırım. Biz şehir dışından gidip yaptırdık
Tazegebes Sunshine48 Evet muhtemelen ama randevu devlette kolay bulunmuyor. Ben devlette bulmaya çalışırken vakit kaybedip 13. Haftada mecburen özele gitmiştim ama her türlü geç kaldım tabi
Kumsalkya Merhaba benm taramam çıktı e nabızdan baktım 2 li tarama sonuç olarak rapor ektedir yazıyor ben göremem mi ?
Sunshine48 Kumsalkya e nabızda raporlarım diye bir bölüm olması lazım oraya baktınız mı belki orda gözükür 🩵