@“yokusbebek” benimde geçen hafta idrarımda enfeksiyon vardı protein değerimde +-ydi.Doktorla iletişime geçtiğimde enfeksiyonun sebep olabileceğini ama aynı zamanda tansiyon takibi yapmam gerektiğini söyledi ve enfeksiyon için ilaç yazdı.İlaç bittiğinde tekrar tahlil verdiğimde değerim düzelmişti: