Kızlar geçen hafta doktora gitmiştim bebek normal doğum için uygundu dönmüştü bugün tekrar kontrole gittim bi bakalım dedik öyle muayene olma amaçlı yeniden beyfendinin kafası yukarı dönmüş siz bu haftalarda durum ne suyu fazla takla atıyor dedi inşallah yeniden döner sevinmiştim ne güzel 😔