Melike2535 Kizlar normalde 27 günde bir olurdum ama geçen ay 33.gunde oldum şimdi 36.gun hala gelen giden yok dün kan negatif çıktı niye böyle oldu anlamadım
zey-nep11 Melike2535 gec yumurtlamışsındır adete yakın yumurtlamışsındır ondan gecıyordur. Yumurtlamaya gore değiişeblir Adet . Hala olmazsan bır hafta kadar gene kan verırsın belki var gec dollenmedir hc bılemezsn kuzummmm hayırlsıı olsun genede
lilyum_ Melike2535 ayy canım ben de gecen ay 7 gün geciktim. Buradan birisi bana rahim kendini hazırlıyor olabilir bu ay gecikme olur bi daha ki ay gebelik olur demisti. İnşallah sende de öyle bi durum vardır. 5 gün daha bekleyip test yapabilirsin🌸
sacmalamakizim Melike2535 Vücut kendini gebeliğe hazırlıyormuş, yani ne kadar doğru bilemem bende 4. Ayda hamile kaldım, son 2 aydır 1 hafta gecikiyordum.
Melike2535 zey-nep11 insallah geç döllenmedir bi umut beklicem artık pazartesiye kadar olmazsam doktora gitsem duphaston yazdırabilir miyim
Melike2535 CokCahilsinKeskeOlsen geçen ay doktorum iki cmlik bi kistin var atılır dedi bende sogan suyu içtim sonrasında o yüzden mi gecikti acaba
Melike2535 lilyum_ ben geçen sene de soğan suyu içtim aksine daha erken olmuştum acaba geç döllenme olabilir mi
lilyum_ Melike2535 inşallah öyledir canım. Sana dua edeceğim rabbim gönlüne göre nasip etsin inşallah 🌸🤍