Hanımlar size bir sorum olacak daha önce böyle bişey başına gelen oldu mu bana yardımcı olursanız sevinirim açıkçası biraz moral bozukluğum oldu da. Sat a göre 8 haftalık hamileyim ama doktora gittiğimde kesenin oluştuğunu ama bebeğin görülmediğini 2 hafta daha bekleyip bebek görülmezse de kürtaj olabileceğimi söyledi.. böyle bir durum başınıza geldi mi geç döllenme olabilir mi lütfen başına gelen olduysa bana yazabilir mi 🥺