İlk 2 hamileliğim de saçlarım asla dökülmedi mis gibiydi vitamin de alıyordum şimdi 3. Hamileliğim ama saç dökülmem geçmedi ek olarak vitamin de alıyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Fark olarak sadece cinsiyet farkı var etki etmiş olabilir mi?