Caglacolak5237 Bi tanıdığımında hamileyken geliyordu.Hatta bana nispet yapıyordu, bebeğim 2-3 aylıkken biraz sütüm azdı, kendisine üzüntümden bahsetmiştim, ‘benim şimdiden geliyor göğüslerim dolu dolu’ demişti. Doğum yaptı 2ay anca emzirmiştir,sütü az olduğu için bebek emmek istememiş ve sonrasında komple kesildi… Süt olayı hiç belli olmuyor.. Benim göğüslerim küçük,ilk aylar sütümde azdı ‘Allahım ne olur en azından 2-3 ay emzirebileyim’diye dualar ediyordum. Oğlum 1 yaşını geçti hala emiyor ve baya yoğun sütüm var çok şükür…