Canım yanına enerji barları ya da toplarından almanı tavsiye ederim. Ben kayısı hoşafı, kahve, pipet, enerji barları, küçük şarjlı fan eklemeyi düşünüyorum. Hastanen özelse hastane tipi pompaları vardır kesinlikle o yüzden pompa koymana gerek kalmıyor 💕 Terliği bir dolaşacağın terlik bir de banyo terliği (duşta ıslanacağından) şeklinde alabilirsin. Küçük kahve makinesi de götürebilirsin sezeryan için ( su ısıtma) Pipet de anestezi etkisinden dolayı çok iyi oluyor. Pişik kremi ben de koydum ama gereksizmiş verniks kazeoza ile kaplı olduklarından. Yine de koydum ama kullanmamak daha iyi. Bakım kremi de aynı nedenden gereksiz onu çıkarabilirsin (Bebek losyonu vs ise) Bir şişeye de benmari usulü ısıtılıp soğultulmuş (asiditesi alınmış) zeytinyağı eklemeni tavsiye ederim 💕