Anonimmm6 Yine de doktora gidin siz. Su olup olmadığını anlamanız için peçete koyun doktora gitmeden. Sonrasında doktorunuza gösterebilirsiniz. Haftanızı bilmiyorum fakat ben 31. haftadayım ve birkaç haftadır benim de iç çamaşırım su içinde. Hormonlara bağlı olarak böyle sıvılaşan bir akıntı oluyormuş, normalmiş. Bu hafta itibariyle beyaz, kremsi bir yapıya da döndü ama hala o su gibi akıntı gelmeye devam ediyor. Amniyon sıvımla ilgili değil benim 🤷🏼♀️💕