ElmasSs Hulya57 bende gece aç karnına alıyorum aç yazdı eczacı ama yan etkilerinden dolayı gece içmemi önerdi o şekilde yapıyorum
Ozlmminiko Ben akşamları tok kullaniyorum. Yogurt ve turevi bir seyler yedigiysem yemekten bir iki saat sonra iciyorum
ElmasSs Hulya57 EVet canım feramat 100lük ama için rahat etsin istiyorsun aldığın eczaneyi yada herhangi bir eczaneyi bile arayıp sorabilirsin
Burcuuuercin Sabah aç karna kullanıyorum ben mide bulantısı vs yapmıyorsa genelde Demir kan ilaçları sabah aç karna öneriliyor
tugbamehmetbaki Hulya57 benim uygulamam var saat 8 başlıyor ilaç hatirlatmalarini iyi oluyor 8 kan 9 balık yagi progesteron 3 d vitamini akşam balık yagi 22 de asprin
Htcgkn7301-- Hulya57 Ilk aldığımda akşam aldım felaket bulantı yapti sonraki günlerde kahvaltıdan 1 saat sonra aldim bi sorun kalmadı