Çocuğun her şeyini tamamladım ufak tefekler kaldı serum fizyolojik , bebek kamerası bir de odasına sticker- perde 🥰 da kendime almadım henüz 🙈 Lohusa pijama , terlik , toka vs kaldı . Ben haftaya hemoroid ile başladım aşırı zor . İlaç vermiyorlar . Harici bir sıkıntım yok . Ödem işte bide ayaklarım davul