Az geldiği için sinirleniyo ve emzirme danışmanına gittim hastaneye onlarda red edebilir çok ısrar etmeden süt bitince seni itince sağmaya devam et dedi ve lansinoh makine var bende göğsümü ekstra sıkıyorum sağarken anca 30 çıkıyo 3 gündür böyle durum regl hala devam ediyo umarım bitince düzelir yemediğim içmediğim şey kalmadı