7 ay önce dış gebelik yaşadım ve tüplerimden biri hasarlandığı için aldılar. 1 hafta önce tekrar hamile oldugumu öğrendim bu kez de kimyasal çıktı. Dış gebelikte beta düşmedi hep arttı ama 2 katına çıkarak değil, daha az artış olmuştu. Kimyasalda da beta önce arttı sonra düştü ve kahverengi leke geldi her gün az da olsa. Dün beta 35 çıkmıştı bugün kanamam başladı. Yani 1 hafta içinde hamileydim beta arttı düştü ve kanamam başladı. Umarım hiç birini yaşamazsın