esca344 evet o çok hızlı konuşması falan bile öyle. İşte çok sıra olması bu yüzden pek iyi değil. Ben oglumdayken daha çok bilgi veriyordu. Gittikçe fazla hastası olmaya başlamış ve daha kısa anlatıyor haliyle. Sabah ilk randevuyu almak en iyisi oluyor ben o zaman daha memnun kalıyorum