sudenurrrrr doğum ağrısını anlarsınız. Yani tam olarak ağrıyı bende ifade edemiyorum ama ilk kızımda yaşamadığım için bilmiyordum bu kızımda 4 dakika da bir belime ve karnıma ağrı giriyordu sonra geçiyordu. Sürekli aynı şekilde devam etti. Acile gittim hemen doğuma alındım. Yani o ağrıyı anlayabiliyorsunuz. ❤️ Rabbim hayırlı doğum nasip etsin , 🤲🏼