Merhaba günaydın, öncelikle 35+4 den selamlar ama uyuyamıyorum artık desem yeridir özellikle sağ tarafa ve sırt üstü uyandığım da müthiş bir kasık ağrısıyla ara ara uyanıyorum gecelerim kabus oldu diyebilirim, her uyandığım da bebek sertleşmiş bir tarafa toplanmış şekilde uyanıyorum sol tarafda uyandığım da bu hariç sol tarafa uyumaya özen gösteriyorum ama sağ taraf ya da sırt üstü uyandığım da ağrı içinde uyanıyorum nefessizlik hissediyorum bazen anlayacağınız gecelerim berbat geçiyor 5-6 kez uyanıyorum resmen bu haftalar içinde sizin içinde bu tür şeyler normalmi ikinci gebeliğim ilk gebeliğim doğuma gidene kadar hiç bir şey anlamadım bu gebeliğim de çok zorlanıyorum bu yüzden bi tık endişe duydum size sormak istedim