Ekbbek İyi geceler herkese. 34+0 oldum ve dün gece ve bu gece uyumaya çalışırken nefesim duruyor sanki. Nefes almayı unutuyorum ve bi an nefessiz kaldığımın farkına varıp derin nefes alıyorum. Yaşayan var mı böyle bir şeyi normal mi acaba
ZeynepDuru17 Ekbbek havalar sıcak ve nem oranı yüksek son haftalarda olduğun için nefes almakta zorlanıyorsun normal ama yinede doktora sorabilirsin
Ekbbek ZeynepDuru17 daha bugün gittim doktora halbuki ama aklıma gelmedi. Sanki unutuyormuşum gibi oluyor sonra bi anda aklıma gelip derin nefes alıyorum. O biraz tedirgin etti beni biraz da panik bi insanım🫠 teşekkür ederim cevabınız için.
ZeynepDuru17 Ekbbek sakin olun panik yapmayın bebeğinizi düşünün rica ederim benimde oluyordu son zamanlar zorluyor illaki Allah kolaylık versin