Nur_hayder 36+6 da benim de öyle oldu hatta post açtım . Doğuyorum sandım , hastaneye gittim nst bağlandı hiç birşey yok. Geldim üç gün boyunca doğum sancısı gibi sancı çektim bugün değilse yarın dogururum dedim ama gel gör ki üstünden 1 hafta geçti hiç birşey yok 😁ama sen yine de takip et duramiyorsan bir git nst ye falan gir