durgay Kızlar bebek kıyafetlerini yıkamak için daha deterjan almadım . Siveno markasını çok önermişler siz ne kullanıyorsunuz ?
myavocado durgay ben de siveno aldım önerildiği için, onunla yıkayıp yerleştirdim, kokusu filan yok hiç ben memnun kaldım ama tabi temiz kıyafet yıkamak başka. Kirli kıyafetlerde nasıl olacak bilemiyorum
gktgmom durgay ben dalan roxy aldım onunla yıkadım içeriğide temiz leke çıkarıcı olarakta babyme nin leke çıkarıcısını aldım
Marrie durgay Bende siveno kullandım ilk yıkamada tabi lekede etkisini bilmiyorum daha. Kimyasal bir kokusu yok sonradan mis gibi bebek kokusu kalıyor sanırım kıyafetlerde bana öyle geldi, bir arkadaşımda yıkanmış eşyalarını gösterirken bebek kokuyor demişti.
Merve171214 durgay 3 yıldır hem siveno hem incia kullanıyorum ben ikisinden de memnunum leke çıkarıcı olarakta ebebek kendi markasını kullanıyorum
durgay myavocado sanırım bebek deterjanlarının genelinde bu kir çıkarmama sorunu var. Onun için herkes ayrı leke çıkarıcı alıyor. Bu arada siz siveno olarak üzerinde sabun yazandan mı aldınız acaba
myavocado durgay evet sıvı çamaşır sabunu yazıyor üzerinde. Leke çıkarıcı da e bebek markası baby me aldım, baya iyi diyorlar içeriği de temiz araştırdığım kadarıyla ama leke çıkarır mı ileride göreceğiz 😅
gmz10 Ben de siveno ve baby me leke çıkarıcı aldım. Leke çıkarıcı da çok başarılı daha önceleri de kendi kıyafetlerimde de olan lekeler de kullanıyordum
gizbirhil durgay ben kullanıyorum memnunum dalin de aldım . Ama kir çıkarmıyorlar . Annem beyaz sabunla yıkıyor lekelileri elinde. Sonra siveno veya dalinle makine de döndürüyoruz
mickey durgay Siveno alacaksan kendi sitesinden al. Trendyol yada Hepsiburada da biraz pahalı. Kendi sitesinde ilk alacak olanlara da %40 indirim veriyor. Ben oradan sipariş ettim