31+1 haftaya gırdım Doktorum nst te kasılma gördüğü ıcın Protestan verdı bugun kullanmaya başladım ve kullandıktan. Sonra karnımın sol tarafından kasığıma iğne batar gıbı batmalar ara ara gırmeye başladı korkmaya başladım daha cok erken doğum için inşallah bu sancı normaldir doğum sancısı degıldır degılmı