Merhaba kızlar, size bu postu bebişimle uzanırken yazıyorum hep burda pozitif hikayeler okuyarak günümü bekledim hep iyi olacağına inandım gerçekten evrene mesaj yollamışım herhalde Allah herkese kolay doğumlar nasip eylesin 🙏
40+2 de gece nişan gibi bişey geldi emin olamadım çünkü beyazdı kanlı kırmızı değildi ama sonra ertesi gün hem sabah hem akşamüstü tekrar geldi öyle anladım nişan olduğunu gerçekten anlatılan gibi uzun bir sümük gibiydi ondan sonra bana hafif kasılmalar girmeye başladı gece yoğunlaştı ama ben anlamadım sabaha kadar çektim onu en son 10 dakikada bire düştü sabah kalkınca (40+4 ) hastaneye gittim 3 cm açıklık ile yatışımı verdiler öğleye kadar aynı hafif kasılmayla 5 cm oldum inanın buraya kadar herşey çok doğal akışında geçiyor ama bundan sonra biraz şiddetlendi 6-7-8 derken çektim saat 6 gibiydi ebe ıkınma hissi gelirse çağır dedi gitti peşine hemen geldi zaten ama öyle ıkındm ki nefessiz kaldım ölcem herhalde dedim sonra bağırmama geldiler hemen çatala dediler orda da saçları çıkmış bile dedi iki ıkınmada doğdu kızım bi tane kesi yaptılar çünkü hızlı çıktı 18:45de kızım kucağımdaydı sonra dikiş falan atıldı hissediyorsun ama çok acılı değil uyuşturup dikiyorlar. Benim hikayem de böyle hala bunu buraya yazdığıma inanamıyorum en çok korktuğun şeyi başarmak ve sonucun bu kadar güzel olması inanılmaz 😊 Merak ettiğiniz soruları sorabilirsiniz