iremd-1798 Canlar 23 temmuz da doğum yaptım. Büyük tuvalete de iki defa çıktım çok şükür sorun yaşamadım. Sabah girdim en son. Bu saat oldu tuvaletim geliyor gibi karnım falan ağrıyor ama girince yapamıyorum gelmiyor napmam lazım acilde tuvalete çıkmam lazım hiç iyi değilim 😟😟
iremd-1798 Sevcan62 hoşaf gün boyu içiyorum. Kabız gibi değilim aslında karnıma ve kalçama ağrı giriyor tuvaletim var gibi ama tuvalete gidince yapamıyorum 😟
iremd-1798 ikiprensesannesi27 dün verdiler bugün aldım ama daha başlamadım 😟 karnıma ve kalçama ağrı giriyor tuvalete gidince yapamıyorum 😟
ngksu Duphalac verdiler baba oda kolay çıkardı sizede verdilerse biraz daha kullanmaya devam esin doktorunuza sorup fazla kullanmak bağırsak tembelliği yaoabiliyormuş çünkü
iremd-1798 ngksu 2 gün oldu doğum yapalı 2 defa çıktım büyük tuvalete ama bugün sabahtan sonra kalça ve karnıma ağrı giriyor tuvaletim var gibi ama tuvalete girince yapamıyorum 😟
dan iremd-1798 Kabızlığa kayısıdan başka bamya tohumu da çok iyi geliyor aktardan alabilirsin , 4-5 tohumu suyla yuttuktan sonra 4saate tuvalete çıkarıyor , tuvalet değil de gaz da olabilir , onun için de kimyon çok iyi
umrumdadegil iremd-1798 duphalac al istersen canım tuvalete çıkarır benim sezaryenden sonda bi acayip olmuştu
iremd-1798 umrumdadegil deneyebilirim. Bugün perişan etti zaten dikişlerim acıyor bir de bu eklenince duramıyorum yerimde 😟
iremd-1798 dan gaz da olabilir bugün gazını çıkardım gerçi ama ne bilim zorlanmaya başladım. Kısa sürede inşallah geçer günlerimden verim alamıyorum 😟
iremd-1798 umrumdadegil ya benim sağolsun ebe hanım kesmedi doğum anında da ya o yanlış yönlendirdi ya da ben yanlış anladım yırtığım oldu dikişimde bir iki taneydi ama dikerken anladım 6 7 belki daha fazlası var. 😟 Doğumdan çok dikiş uzun sürdü