Kasım sonu aralık başı doğumum olucak ve ben en azından ilk 2 ay benim ve eşimin 1. Derece ailesi dışında kimseyi kabul etmek istemiyorum kendi tarafıma bunu açık bir şekilde söyledim ve kabul ettiler , eşim kayınvalideme bunu söylediğinde gelene gelme mi dicem ilk haftadan bizde herkes gelir dedi kabul etmedi sesimi çıkarmadım. Ben kendi evimde kalıcam annem ve kayınvalidem ve bana çok yakınlar ulaşım problem olmayacağı için kendim kalıcam akşamları kız kardeşim kalıcak bir süre için gündüzleri işleri halletmeye annem vs.
Sizce doğum sonrası bu misafir işlerini nasıl halletmem gerekiyor kayınvalidemin tarafı aşırı kalabalık ve anlayışsız insanlar sabahtan gelip akşama kadar otururlar çok sinirleniyorum düşündükçe.