Babyycutee Kızlar 15 inde doğumum var inşallah yarın da kontrole gidicem ama önceki sezeryan yerinin kesi yeri açıyor 35+1 im acıyı bugün daha net hissediyorum resmen acaba bebek aşşa indiği için falan mı yoksa normal mi yaşayan var mı durumu merak ettim
Liv3652 Babyycutee sezaryen aralıklarınız kaç yıl üşütmüşte olabilirsiniz ne kadar zaman geçerse geçsin vücut zorlandığı zaman ya da üşüttügu zaman ara ara kesi yeri sızlar 2.dogumumu yapalı 7 ay oldu mesela çok ağır bir iş yapmaya çalışırsam bile sızlıyor bazen
Liv3652 Babyycutee dikişle alakalı değildir bence canım bebek büyüdükçe karin yeniden genişliyor esniyor bu da baskıyı arttirabilir ayaklarını yine de sıcak tutmaya bak