Bsrksc doltor benm ıcın cok onemlı hastanede onemlı tabikide ama sedyeyı ordan gecırdı dıye vazgecemem orda dogum yapan herkese sordumdogum hanesi odaları temiz dedi dogumhane ve odalar vnm ıcın onemlı kısacası doktpr ve temızlık onemlı sedyeyi ordan gecırdı diye vezgecemem dogum yapanlardan ogrenıyorum bende nasıl bıyer oldgnu :) medıcale gitmiştim ben gitmes olaydım okdr paraya benle hıc ılgılenmedıler ben para veroyorsam aradıgmda cevap verıcek sempatk olck korkmucam yani