An itibariyle 34 haftalık olduk 👼🏻🥰 Postlarda görünce Bebiş doğdu butonu ne diyordum kendi kendime 😅 şimdi anladım 🫠 Karnım sertleşiyor bebeğim kendini topluyor ağrılar giriyor karnıma sonra geçiyor. Bel ağrılarım arttı , artık zorlanıyorum hareket edince hemen yoruluyorum. Sizde durumlar nasıl ? Rabbim hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️