Buseemm yok yok zaten dediğim gibi 9 gün var adete yarın olarak sayarsak bugunu. Belirtilerim çok fazlaydı kasık bel ağrısı mide bulantısı hazımsızlık baş dönmesi hepsi olunca test yaptım ama çok belirsiz olduğu için beklemem lazım zaten adet geçince bile test pozitif çıksada ben en az bi hafta sonra gidiyorum doktora kese oluşsun diye kızımdada öyle yapmıştım testi erken yapma sebebim varsa bileyimde ona göre hareket edeyim dedim şimdi daha çok kafam karıştı😅